Vi tar det från början...

Ja, allt jobb och alla timmar jag och mina kära lagkamrater (nämner inga namn) har lagt ner på våra projekt har varit värt det. Vi har gapskrattat, umgåtts och lärt oss massor, men med vetskapen om att vi måste göra om allt pga vissa omständigheter är inte lika skoj. Men jag ska inte klaga, är det något jag kan lägga ner tid på så är det saker till avslutningen, det är faktiskt alla värda efter säsongens slit. Att få avsluta med flaggan i topp ser jag som en självklarhet och då får man slita för det också!

Så ikväll är jag på´t igen!


Ps. till mina lagkramrater- ¤"% om ni inte skrattar på avslutningen efter allt slit ;)


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0