Var det värt det?

Igår kom jag hem väldigt sent men det var det värt eller?

Alltså, allt slit och ”jobb” som jag och mina kära vänner gjorde igår var perfekt och vi stängde ner allt med hopp om en fortsättning, men plötsligt hittade vi inte vår fil. Jag satt mest och skrattade, en annan svor, en letade febrilt i alla mappar på datorn och en satt och gäspade. Vi får väl se om vi måste börja om från början eller om vår trötthet bara ställde till det för en sekund igår.

 

Jag säger som X, ”-en fil kan inte bara försvinna så där år 2010!

 

 

 

Fram till sista kaoset igår hade jag en underbar kväll, skrattade så jag höll på att kissa på mig. Det är så himla skoj att umgås med människor som vågar bjuda på sig själva hela tiden.

 

Jag fick ett nytt smeknamn: Garpen susansson (måste sägas med amerikanskt uttal)

 

Jag fick frågan om jag inte var trött, mitt svar blev, - nä jag älskar det här och skulle kunna sitta uppe hela natten, nu är jag dessutom inne i ett flow och då är det lika bra att fortsätta”. Vad jag sysslade med får ni inte veta nu och jag har dessutom lovat att hålla det färdiga materialet hemligt…hihihi

 

 

Jolli Jumper var på G igår kan jag lova!

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0