Utdelning av klubbor

Idag fick jag äntligen lämna ifrån mig klubbfodralet från bakluckan i bilen som legat där i veckor. Antingen har jag glömt eller så har läget inte funnits att lämna av dem, men idag kommer en liten kille jubla högt när mamma kommer hem med de efterlängtade klubborna. Jag är glad att bli av med klubborna och hellre glädja en liten grabb än att ha dem ståendes i källaren.

Åh materiallirare som jag är har jag vårdat klubborna väl i alla år =)



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Jempa

Jag vet en stor tjej som skulle bli glad för en klubba oxå;)Ny behöver nämligen handlas.

2010-03-05 @ 16:49:54
Postat av: Carpediemdamen

Han kommer jubla garanterat..På onsdag får jag visa... Vi tackar och bockar!

Och mamman önskar sig lite Råsunda tröjor ;)

2010-03-05 @ 18:12:37
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0