Spruta 2 av 3 avklarad

God morgon!


Dagens dos är på G


Har precis kommit till kontoret efter en morgon med en massa snoozande och ett besök hos vårdcentralen. Var förbi för att ta spruta 2 av 3 inför Australien. (Spruta 3 får jag ta i AU). Känns skönt att ha ytterligare en sak ur världen inför äventyret.

Igår var jag och hämtade XX hemma hos Minelli och vinkade hejdå. Vi kom överrens om att jag måste dokumentera allt från avslutningen + alla projekt så hon får ta del av det när hon kommer hem. På tal om projekt hoppas jag verkligen att min tänkta idé fungerar annars blir det ytterligare timmar att lägga ner *håller tummarna*.

Nä, dags att ta tag i dagens "att göra"-lista så jag kommer hem någon gång idag....



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0