Skoj att prata engelska

Helgen har varit helt underbar, en massa skoj och en hel del intressanta möten. Fikan i går med polarn från Nya Zeeland var hur skoj som helst. Vi pratade en massa om skillnaderna mellan Sverige och Nya Zeeland och vad hon upplevt under sina månader i Sverige. Det roligaste var nog att hon tyckte att alla svenska killar (läs: killar boendes i Stockholm) var väldigt feminina och hon erkände att hon trodde nästan alla var gay när hon kom till Sverige. Inte att det skulle vara något fel med det, men hon var van med riktiga män. Med andra ord vet jag vad som väntar mig om några dagar... ;)

På hemvägen insåg jag hur skoj det är att prata engelska, även om jag satt och funderade över ordet skärgård (läs: archipelago) bra länge. Det ska bli skönt att få igång flytet igen och förhoppningsvis lära sig en del business
engelska.


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag gillar det där med riktiga män också, speciellt surfarmän =)

2010-03-23 @ 12:07:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0