Rätt beslut

Plockade upp Cissi igår och körde mot Botkyrkahallen. Väl framme möttes vi av guldklimpen Benny (Balrogs materialare) och väl inne i omklädningsrummet fick Karin Borg oss att smälta in (läs: styde upp med kläder och sittplats). Det är roligt och fruktansvärt inspirerande att träffa, se och agera med Balrogs tjejer. Inte nog med att de är grymma innebandyspelare de är sjukt trevliga också. 

Foto: aftonbladet.se


Det var riktigt skoj att lira igen efter nästan 3 veckor utan bollkontakt. Roligt att träffa Jea, Tosse, Cissi och Brännis igen, även om det bara gått några veckor sedan sist. Själva liret var väl inte bländande men jag vet inte om vi kan begära så mycket av oss själva efter tre veckor utan träning.

Matcher som den som igår är väldigt svåra eftersom Balrogtjejerna inte vill skada sig inför slutspelsmatcherna och stadslagstjejerna gör allt för att visa sina tränare att det ska få lira i SM. Svår balansgång det där...

Slutsats: efter gårdagen har jag insett hur RÄTT mitt beslut är och jag är så NÖJD med det.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0