Projekten börjar ta form

Igår kväll satt jag fyra timmar med mitt lilla avslutningsprojekt. Jag har nu kommit en bit på vägen men har en hel del kvar. Med bara tre veckor kvar till the big day, börjar det nog bli dags att starta min traditionella avslutningsdikt också. Kommer jag bara in i flowet brukar dikten nästa skriva sig själv så jag är inte oroad än.

 

Jag tycker ju trots allt att det är hur skoj som helst att skapa och speciellt att få sitta och pilla med dessa miniprojekt. Så länge jag är nöjd med slutresultatet kan jag offra ett par timmar extra.

 

 

 

Jag får ju trots allt sitta och skratta en hel del också, igår var det Brännis som fick stå för underhållningen!

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Men asså... vad gööööör ni för nåt?

2010-03-04 @ 17:53:12
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Fia, håll ut, snart får du veta...mohaaaa

Hoppas du tål en och annan pik ;)

2010-03-04 @ 22:07:46
Postat av: B

det var ju tur att jag kunde underhålla dig fast att jag inte var där!! :) eller ja antagligen var jag där (?) men inte irl. ah jag vill nog inte veta vad det haldnade om ... mobbning lär stå på listan iaf ;)



Fräls mig!

2010-03-04 @ 22:34:56
Postat av: Garpen

Brännis, tom du kommer garva ;)

2010-03-05 @ 09:11:10
Postat av: Fia

Jag anar det. Ingen går väl säker.



Men ska jag och Elin sköta det praktiska som käk/dekoration etc? Jag har ju ganska flexibla arbetstider så det är ju lugnt :)

2010-03-06 @ 11:52:17

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0