Projekt 1 av 4 klart

Har suttit x antal timmar idag med det mest tidskrävande projektet inför avslutningen och är så gott som klar. Det enda som återstår är att fylla i rätt siffra (som jag måste hitta) sedan har jag skapat 25 minuters underhållning. Kan nog garantera ett och annat skratt och kanske tom en och annan tår. Är riktigt nöjd!



Såg precis att innebandy.se har problem med sin sida, inte läge alls. Jag som behöver min sista siffra därifrån...åhhh, alltid är det något.


Imorgon måste projekt nummer 2 bli klart och känslan i kroppen säger att det kommer bli bra, riktigt bra.

Jolli Jumper ska hämtas upp imorrn också för mer "jobb". Kan avslöja att Jolli skulle passa utmärkt som reporter =)


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0