Plötsligt kan jag tacka ja

Det är märkligt att jag plötsligt kan börja tacka ja till vardagsaktiviteter med vännerna. I alla år har jag tränat och haft mina inplanerade kvällar som alltid varit uppbokade och många ”- nej, jag har träning/match då” har poppat ur min mun under årens lopp. Varje år vid den här tiden får jag en aha-upplevelse när jag inser att jag plötsligt kan vara med på diverse saker. Det känns helt underbart!

 

Den här veckan har jag massor av saker inplanerade som inte brukar stå i min kalender. Bara det att jag kan äta en middag i goda vänner lag på en vardag får mig att le.

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Åhh vi blir glada att du kan tacka ja =) Har lite samma känsla i kroppen, lediga nu i 4 dagar och känns skönt att kunna vara lite som man inte brukar vara då!

2010-03-03 @ 22:06:29
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0