Nattarbete

Jag känner mig själv rätt bra, jag jobbar bäst under press samt nattetid. Återigen har jag presterat på topp under de senaste timmarna och skapat årets avslutningsdikt. Det är en tradition att skriva om säsongen och årets dikt är kanske inte så djupgående som den brukar vara med jag har satt en annan prägel i år.

Det kan nog bli en och annan vers till, men sedan får det räcka för i år finns det faktiskt andra saker som kommer kompensera för det jag inte minns...

Jag som har guldfiskminne och allt



Jag kan faktiskt bjuda på sista versen redan nu:

Jag har fått vänner för livet i detta lag

Och vem vet jag kanske återvänder en vacker dag

Tack för att ni är ni och får mig att må så här bra

Lyft nu på glasen, håll ton och säg hurra!



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0