illamående

Förra året blev jag sjuk lagom till att avslutningsfesten men jag gick dit och försökte delta ändå, det blev sådär halvlyckat för egen del. Igår kväll blev jag väldigt illamående och trodde jag var på väg att få vinterkräksjukan eller nått och självklart då lagom till avslutningen som är imorgon. Tack och lov vaknade jag upp i morse utan att ha några känningar av varken illamående eller någonting annat.

 

Att bli sjuk nu finns inte på min karta!

 

Bilden från förra avslutningsfesten. Jag kan se i mina ögon att inte allt står rätt till...åh då har festen inte ens börjat ;)

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Sanne

bra inställning, "det GÅR bara inte att bli sjuk nu". då går det ju inte :)

2010-03-26 @ 10:53:03
URL: http://sannessanning.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0