Händelserik lördag

God morgon!

Vilken dag det blev igår, det hann och hända en hel del från att jag klev upp.

Jag gjorde min första långpromenad med stavar. Måste säga att det faktiskt tog rejält på armarna. Jag må ha sett väldigt rolig ut men det var det värt, blir nog fler promenader med stavar framöver.

I Tibblehallen fick jag syn på vår gamla fystränare Svennar, som nu fungerar som fystränare för Järfällas basketdamer, som nu ska kvala sig upp till damligan. Antar att de precis som vi vid den tiden besitter kondition utan dess like =)



Coach ringde och vände upp och ner på min söndag, mer om det senare.

Middag & bio stod på schemat efter basketmatchen och under den tiden hann vi se Nanne Grönvall i mataffären. Rätt intressant och se hur folk blir när de ser en "kändis", fasiken Nanne måste väl också få handla mat!

På bion var allt under kontroll tills de släckte ner, precis i samma sekund flyger kvinnan bredvid min kompis upp och slänger sig till vänster. Vi hann knappt reagera eftersom det blev kolsvart i salongen, men det visade sig att hon hört hur en tonårstjej 3 stolar bort satt något i halsen och försökte få luft. Det blev lite kalabalik där ett tag men tack & lov löste det sig.

Kvällen slutade med att kolla på en massa bilder, vilka minnen det finns och det blev en hel del skratt. Jag insåg även att jag har 0 koll på minna egna bilder så en dag blir det till att börja sortera ordentligt och strukturera dem, men sånt gillar ju jag =)

37 dagar kvar innan jag står på Arlanda igen

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0