Fix & trix

Har en hel del fix & trix på agendan just nu, en massa saker som jag älskar att sitta och pilla med...

Ny bloggdesign är på ingång men inte för den här bloggen utan för det som händer framöver. Det känns helt rätt att "stänga ner" den här bloggen och påbörja ett nytt kapitel när innebandyn är över.



Mina projekt till avslutningen pågår för fullt, även om jag själv tycker att det kan kännas motigt just nu vet jag att resultatet blir uppskattat i Zundaland och även av mig själv när jag fått lite distans till det hela. Hur roligt kommer jag inte ha när jag sitter i Australien och blickar tillbaka på säsongerna i Zunda och alla minnen som skapats under åren.


Samtidigt som allt ovan sker har jag även en del Australienfix kvar att styra upp innan avfärd, fast på den punkten känner jag mig väldigt lugn.


/Garpen



Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0