Årets...

I vanlig ordning var det prisutdelning på agendan och priserna fördelades (efter omröstning bland spelarna i laget) enligt följande:

Målvakt: Maria "Carey" Peters





Back:
Jeanette "Jea" Österberg





Center:
Susan "Garpen" Garpensund




Forward: Anna "Brännis" Brännvall



Poängdrottning: Lisa "Minelli" Johnsson



MVP: Maria "Carey" Peters

Stjärnskott: Maria "Carey" Peters



Som ni märker tog Carey hem storkovan med 3 priser vilket hon är värd. Personligen trodde jag aldrig att jag skulle bli årets center (tror nästan det var förekommit lite fusk i omrösntningen *ler*) men desto roligare att vinna kategorin. Fick även ett par riktigt fina ord från mina lagkamrater som värmde.

Ps. Innan middagen var uppgiften att hitta sin sittplats med hjälp av små lappar med en kort text. Det stod bland annat KTH nörd, pensionär 1 & 2, champinjonen, tropikerna osv. Jag fick en kanonplats och på min lapp stod det, den levande kalendern...en klockren beskrivning!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0