Allt påminner om mina lagkamrater

Redan nu börjar märka att allt jag blir utsatt för i form av intryck, TV-program, skämt osv påminner om mina lagkamrater i Zunda. Igår innan jag somnade var det ett TV-program som fick mig att vika mig dubbelt av skratt och den första repliken jag hörde var ”spagettia….” och därefter följde en lång rad roliga ord på finska som var helt fel översatta när jag läste den svenska texten (läs: lite finska kan jag trots allt). Det var skrivet Jolli över hela programmet!

 

Edit: nyss steg en tjej in på kontoret som började med att säga "- Hej Garpen, jag har hört så mkt om dig från Kirran". Haha, jag sa ju att allt just nu påminner mig om mina lagkamrater.

 

Separationsångest?
Närå, men lite extra blödig har jag nog blivit *ler*

 

Bjuder på den här bilden, det var ett riktigt gråtkalas på avslutningen 06/07

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Sa hon verkligen Kirran? haha...

2010-03-02 @ 10:32:18
Postat av: Garpen

Nä kirran, hon sa faktiskt Clara men jag säger ju Kirran ;)

2010-03-02 @ 11:29:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0