Aj aj aj

Den här helgen har jag lärt mig följande:


1. Jag avskyr "publiceringsknappen" i diverse program, hur svårt kan det vara liksom? Eller det kanske är tvärt om, publiceringsknappen gillar inte mig och vill jävlas. Hur som helst är det fel person den jävlas mot, jag ger mig inte så lätt.

2. Det är inte bara jag som föddes utan tålamod...



Efter helgen kan jag konstatera följande:

1. Jag har sovit alldeles för lite

2. Jag har suttit framför datorn minst 16 timmar

3. Jag har 0 av 4:a projekt klara, hade publiceringsknappen gillar mig hade 2 av 4:a projekt varit klara.

4. SS gör fortfarande bland de godaste kladdkakorna jag ätit

5. Kirran fungerar även med en hand

6. Mina lagkamrater får mig att le, även i sin frånvaro

7. Vi kommer ha en hejdundrande lagfest om ett par helger


Nä, dags och försöka "rädda" projekt 1 iaf...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0