Uppladdning och fix inför Australien

Bästa uppladdningen inför match är shopping, iaf om du frågar mig. Har spenderat förmiddagen med mamma och shoppat lite, riktigt mysigt.

Eftermiddagen kommer ängnas åt att styra upp diverse saker för Australien. Jag har en "to do"-lista med en hel del punkter och med lite effektivitet kan jag nog lyckas styra upp det mesta under helgen. Har skjutit på allt ett tag nu så det är dags att ta mig själv i kragen och sätta fart. Det ska mailas, diverse papper ska fyllas i, tider ska bokas, papper ska kopieras och översättas, CV ska uppdateras osv. Lika bra att börja nu så jag inte sitter med tidspress mot slutet.

Nu gäller det bara att bestämma i vilken ände jag ska börja...

/Gnurpisch




Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0