Två vintrar på schemat

Den här veckan har bara försvunnit, redan torsdag. Jag har typ 1000 saker att göra och en efter en stryks de på listan. Det har även dykt upp en del roliga saker som måste planeras in och styras upp. Med andra ord är mitt liv tillbaka
till det vanliga!

 

Jag älskar dagar då jag inte ens hinner kolla på klockan innan lunch, allt går i ett svep och dagen bara ”försvinner”. Jag antar att det just nu har att göra med att jag vill gå i flipp flopp igen och njuta av solen =)

 

Någon påpekade för mig att jag kommer få ta del av två vintrar i år, först den svenska och sedan min första i Australien. Min första tanke var då; visst jag avskyr vintrar, men inte fasiken kan man jämföra vintrarna i Sverige och i Australien. Skulle nog säga att de är som natt och dag, för mig känns det mer som sommar året runt…I like!

 

 

Dags för lunch!

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0