Tankarna drar iväg

Återigen är det fullt upp jobbmässigt men så fort jag sitter med något för länge drar tankarna iväg till Australien. Efter att ha suttit stora delar av helgen med diverse papper inför flytten och fixat och trixat är det kanske inte så konstigt. Dessutom längtar jag till värmen, även om det typ är vinter där när jag kommer dit. Fast det är ju skillnad på vinter och vinter =)

 

Ikväll är det träning igen med zessorna. Vi har spelledigt i helgen men eftersom vi har Västerås borta om ett par dagar är det lika bra att börja slipa på saker och ting. Kanske skulle passa på att träna lite extra innan träningen också…hmmm får se om jag hinner.

 

Ps. Bara för att det är spelledigt i helgen betyder det inte att vi zessor ligger på latsidan. Vi ska jobba lite på lagkänslan a lá Zunda i helgen, vilket vi är rätt bra på…

 

Vem vet, kanske Zunda outfiten tas fram till helgen *ler*

 

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0