Svettades ut flera liter

När jag kom hem från stranden passade jag på att träna i väntan på middagen. Det blev 50 minuters springande på löpbandet och lite styrka. Jag har nog aldrig svettats så mycket någonsin som idag, måste ha svettats ut flera liter för jag var totalt genomsvettig och det droppade om mig när jag var klar. Efteråt drack jag upp en liter vatten utan att blinka och tog en välförtjänt kall dusch. Måste jag nämna eftersvetten...haha, det var det sjukaste jag varit med om, det blev nästan en dusch #2.

Om några dagar kommer jag gå från att träna i sporttop och trosor till att ha underställ, vantar och mössa på mig.


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0