Stel som en pinne

Idag har jag varit på thaimassage, det var lite mer än en vecka sedan sist och det kändes. Det var inte i närheten så skönt som det var innan, idag gjorde det ont. Jag fick armbågar inkörda runt rygg och axelpartiet och jag var sten, sjukt stel. Nu har jag bokat in fler tider så jag åter kommer in i det.

Jag skulle vilja ha en thaimassör som kunde stretscha ut alla mina muskler efter träning och match. Den enda del jag verkligen tycker är jobbig just nu är när de ska knäcka tårna. Vissa människor gillar ju att knäcka sina fingrar och vissa ryser av bara ljudet. Jag mår fysiskt dåligt när jag vet att knäckandet är på g. Så länge tårna inte knäcker är jag nöjd men jag har en tå som alltid knäcker vilket får mig att vara lite förberedd iaf.

Dagens thaimassage slutade i ett stort skratt...jag var så stel!


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0