Smått förvirrad

Igår var jag tillbaka i Solnahallen och på parketten, riktigt skoj att få lira igen. Men roligast var ju självklart att träffa alla zessor igen och få lite uppdatering. Uppvärmningen gjordes inomhus, thank god, men på söndag åker nog understället fram för samtliga zessor.


Noterat från gårdagen var att jag var lite mer förvirrad på plan än innan, men tack och lov fanns det en anledning till det. Men efter ett par minuter var även jag med i matchen =) Kul att man får tänka till en aning och faktiskt inte bara köra på rutin och den taktik man haft de senaste säsongerna. Ska bli spännande och se hur allt fungerar på söndag mot Rönnby U.

Noterat från träningen:

- Minelli har blivit en fena på att teka under juluppehållet, men har också bytt till den märkligaste ställningen ever.

- jag fick lira med lisa för första gången någonsin skojigt!
- Nu förstår jag varför Fia älskar den nya taktiken.
- En viss zessa fick order från coach att absolut inte sitta ner på golvet under genomgången, anledningen; hon börjar bli gammal och stel

Minelli, gårdagens tekningskung

När jag kom hem från träningen värkte ryggen, precis som när man gjort sin första träning på försäsongen. Hade det inte varit för att jag var så trött hade spikmattan plockats fram. Känns nästan som att jag börjar bli för gammal för att lira...haha. På tal om för gammal ska jag nog skapa en ny kategori med något kopplat till det,  för just nu är det en hel del pikar här och där i Zundaland som bygger på ålder. Har nog ett och annat att avslöja här i bloggen...

/Garpen



Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0