Sjösjuk för andra gången

Jag fattar inte att jag ALDRIG lär mig. För någon vecka sedan tog jag luftmadrassen med mig ner till stranden och tänkte guppa lite, blev sjösjuk efter några minuter och mådde riktigt illa. Idag gjorde jag samma sak och trodde väl att jag skulle klara mig bättre...jo tjena, idag gick det hela ännu snabbare, höll tom på att spy på vägen upp. Mitt balanssinne är helt ur funktion och snart blir jag väl som Kirran som inte ens klarar att hänga upp och ner utan att må illa. Märkligt det där, hur man klarar saker sämre med åren...

Men en sak har jag iaf lärt mig, inget mer guppande på havet.

Om havet vore så här lugnt hade nog illamåendet aldrig uppkommit.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0