Sista dagen på semestern

Då är sista dagen snart till ända och min semester över. Jag kan knappt fatta att en månad är förbi. Jag har haft det underbart och uppskattat varenda minut, till och med när mina axlar fått sig en omgång hos tjejen som ger mig thaimassage. Jag älskar att vara här och skulle lätt kunna bo här om jag hade mina vänner på plats. I vanliga fall vet jag att jag kommer tillbaka och oftast när, men denna gång är det lite annorlunda och senare idag kommer ni att förstå varför... =)

Idag har jag hängt med päronen vid poolen, snackat skit, skrattat och lekt lite med kameran. Att packa har jag inte ens tänkt på och med tanke på att jag kom hit med en massa saker till mamma och pappa borde resväskan vara ganska enkel på vägen hem.

Dags att gå och äta middag!


Ps. Ska bli intressant att se hur kroppen kommer klara av temperaturomställningen...usch, tänk om jag kunde ta med mig solen hem istället =) 

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Det är ett helvete, jag har frysit konstant sedan jag kom hem, och en förkylning drog man på sig också. Hör av dig när du är hemma!

2010-01-10 @ 17:57:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0