Roliga saker på G

En dag kvar på arbetsveckan och jag längtar verkligen till helg. Det har varit en intensiv vecka på många sätt och jag behöver en rejäl sovmorgon!

 

Pratade med Kirran igår och började styra upp lite saker för den närmaste tiden och även lite skojigheter för framtiden. Allt blir så mycket enklare och roligare när man har saker att se fram emot. Att Kirran är en %#/& på att fixa grejer visste jag, men ibland känns det nästan som att hon kan trolla…haha.

 

Kirran, alltid på G

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag tror vi måste umgås snart igen så du får ta en lite mera aktuell bild om det ska bli sånna där postningar på bloggen =) Haha..tur att vi har lördag...

2010-01-28 @ 17:33:01

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0