Resans minus

Jag har nog inte berättat det här (vad jag minns) men jag hade lagt ner en hel del tid på att välja låtar, göra spellistor mm till min mp3-spelare innan jag åkte till Thailand. Allt gick kanon under hela resan fram till mamma och pappa skulle hämta mig från busstationen. Minuter innan slutade min mp3-spelare att fungera, den är stendöd. Vet inte om det är värmen, fukten eller något annat men sjukt irriterande iaf. Verkligen resans minus!

Stendöd


Ps. vi har haft en ipod som dött och nu min lilla rosa. Nu vet jag att den mamma skaffat tål fukt och värme så när jag kommer hem blir det till att fixa en ny och som jag vet klarar av värme, för det kommer behövas för min del...

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0