Paraplyet plockades fram

Idag vet jag inte var dagen tagit vägen, plötsligt sitter jag här igen och har uppdaterat mig på jobbfronten. Tänker jag efter lite har jag iaf badat lite i poolen, tränat, varit på massage och tittat på TV...jobbigt värre! =)

När jag låg i poolen började det plötsligt regna och då menar jag spöregna så det var bara att springa hem i bikini och titta på allt vatten som forsade ner från taket.

Vi verkar ha två st rännor ner från taket på ena kortsidan och därifrån öste det ner vatten

Lagom till massagen var det bara att springa i flipp flopp och med paraplyet i högsta hugg. Sträckan har aldrig känts så lång.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0