Packåsna innan avslappnad träning

Igår när jag kom till hallen insåg jag hur mycket jag skulle släpa in från bilen och in i vårt förråd. Det var medicinväskan, repstegarna, termosen, stora fikapåsen, min träningsväska samt klubbfodralet. Lat som jag är orkade jag inte gå två gånger så jag började packa på mig alla grejer och hänga saker på axlarna. Med facit i hand undrar jag inte om det hade varit värt att gå två gånger. Väl vid ytterdörren till hallen tappade jag greppet om det mesta och fick smått kramp i underarmen, började nästa skratta lite för mig själv, att jag aldrig lär mig.

 

Även coach brukar bjuda på sig själv

 

Eftersom det var en del zessor som hängde på gymmet innan träningen joinade jag dem och snackade lite skit tränade. Stämningen i laget är väldigt avslappnad just nu, vi är riktigt nöjda med helgens resultat och njuter lite av segern och laddar batterierna i det tysta. Det är skönt att våra coacher låter oss få skoja till det lite mellan varven för att behålla glädjen för att sedan vara seriösa och fokuserade när det behövs, alla mår bra av det och resultatet kommer därefter.

 

 

Efter att ha haft många spelträningar under den senaste tiden var fokus på målvakterna igår. Efter ett par övningar fick jag återigen en bekräftelse på varför vi släppt in minst mål i serien. Vi har GRYMMA keeprar!

 

 

Våra keeprar håller tätt

 

Just ja, jag suger fortfarande på att teka!

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0