Mitt boende Thailand

Som jag nämde tog jag några bilder på vårt hus idag för hemsidan. Tänkte bjuda på ett par bilder så ni får se hur jag bott den senaste månaden.

Ingången, altan med uteplats



Entrén innefrån



Hallen

Mitt sovrum



Från andra hållet

Badrum

Min dusch



Handfatet i mitt badrum



Kök och matplats



Kök & allrum



TV-hörna med världens skönaste fotöljer, rena himmelriket =)




Relaxdelen till vänster, huset till höger



Jacuzzin, litet förvaringsskåp för glas mm samt badrum


Avkopplande värre

That´s it för nu, orkar inte lägga upp fler bilder.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Åsa

Guud, va underbart det ser ut! Jag skulle nog flytta dit 4-ever...

Dax för en Zlaktenträff när du kommer hem! Jag har en massa sprit som behövs drickas upp!:)

Kram, kram!

2010-01-10 @ 11:52:39

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0