Märkte ingenting

Igår åkte många av dem jag umgått med här hem, lite tråkigt men samtidigt är det inte många dagar kvar innan jag ska hem till kalla Sverige. Jag kommer typ gå från +34 grader till - 17 om jag har otur på bara några timmar...*burr*.

Igår var det tydligen regnoväder utanför och jag har inte märkt någonting. Mamma kan inte fatta hur jag som sover närmast altanen och ovädret inte kunde höra det som pågick i natt. Ja, vad ska man säga...jag sover tungt =)

Frukosten är precis uppäten (kl: 10.45) och nu ska jag bara smörja in mig med min bästa vän här i värmen (läs: solskyddsfaktor 30) och bege mig till stranden. Blir nog rätt lugnt där nere men det tycker jag bara är skönt. 

 Madrassen får stanna hemma idag, orkar inte släpa

Ps. såg precis en fågel äta upp en geckoödla utanför fönstret...tur att frukosten min redan var uppäten =)

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0