Lite av varje

Gick upp vid 08.00 imorse, tidigast hittills på semestern och det kändes kan jag lova =)  
Nu ska jag ta mig till frissan inne i Ban Phe och eftersom jag ska vara där vid 10-tiden måste jag åka typ vid 09.00, för man vet aldrig när bussarna kommer. Det finns inga tidtabeller här inte utan man ställer sig vid vägen och hoppas på det bästa. 

Btw. igår låg jag och några grannar på stranden vid 11-tiden och plötsligt kom världens svartaste moln från ingenstans och regnet kom lika snabbt. Det öste ner och alla thaiare i närheten tog sina moppar och drog. Där satt vi och försökte gömma oss under parasollen, måste ha varit en rolig syn.   

Såg precis att vi torskade mot Telge igår, tråkigt. Men jag är säker på att tjejerna gjorde det bästa av situationen utifrån det lag vi ställde på banan. Nu blir det inga fler missade matcher för egen del utan vid nästa match ska jag iaf finnas tillgänglig och redo för spel om jag blir kallad.*Längtar*

Dags för frukost...

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0