Känner och ser en förändring

Jag vet inte om det beror på all den sol jag fått under den senaste tiden eller det faktum att jag ska flytta till Australien eller båda delarna. Jag både ser och känner en stor förändring i mig själv.

 

Innan jag åkte på semester:
- sönderstressad av jobb
- trött
- hade kort stubin
- blev irriterad för minsta lilla grej
- hade sjukt mkt att göra och ville bara iväg


Nu:
-känner jag mig lugn
- utvilad
- inte det minsta stressad, detta trots att jag tom har mer att göra jobbmässigt än innan jag åkte
- har mer energi
- mer positiv


Med bara ca 3 ½ månad kvar innan flytten känns det som att jag vill göra det mesta av tiden. Jag har varken tid eller lust att bli stressad, arg eller förbannad över saker, det är inte värt det! Jag vill njuta av tiden på bästa sätt och göra saker jag tycker om och med personer jag älskar att umgås med.

 

 

Mentalt är jag nog fortfarande kvar i poolen och njuter, ingen stress här inte!


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag hoppas du vill umgås lite den sista tiden också...Det var inte mkt av det precis innan du åkte =)

2010-01-13 @ 15:27:43
Postat av: Gnurp

Absolutly...kommer ju få vrålångest annars, ska ju klara mig i månader utan er närvaro.

2010-01-13 @ 16:06:06

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0