Jolli ville inte vara sämre

I torsdags var det Jollis tur att få en knägubbe. Man kan säga att hon blev inspirerad av Fias tidigare knägubbar och bad nu om en med sne mun, lite finurlig så där. Jag måste säga att Jolli lyckades riktigt bra, konst a lá Zunda.

Fias första gubbe, rätt anonym sådan

 

Fias andra gubbe, en rätt färgglad typ



Jollis mästerverk

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Fia

URSÄKTA!!?? Men varför fick hennes gubbe bemärkdelsen "mästerverk"? Jag måste ju få något plus för att min tejp faktiskt var röd och ibland blå???



:)

2010-01-16 @ 13:49:41
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garpen

Ja, färgglad =)

2010-01-16 @ 16:47:45
Postat av: Fia

Men... hmm... hade jag inte vart så trött hade jag gjort en protestlista. Men nu nöjer jag mig med färgglad

2010-01-16 @ 17:48:06
Postat av: #22

Nu ser jag vart all tejp tagit vägen (se Fias första knäbild)

Sedan vill jag poängtera att Garpen eventuellt Photoshop:at på mitt mästerverk (tänker på gubbens sneda haka)

..och att Garpen hade väldigt stark blixt då hon fotade mitt knä ;)

2010-01-17 @ 11:01:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0