Iphonekrig i Zundaland

Efter gårdagen kan man konstatera att det är väldigt många zessor som har Iphones. Efter middagen började kryptiska meddelanden dyka upp på Facebook. Vem som låg bakom statusuppdateringarna vet jag inte men låt mig säga så här; det låg säkert 5-6 Iphones på bordet och många var nyfikna på hur de "fungerar".

Kirran och Brännis trixar med en Iphone medan de är fullt inne i "chip"-leken (därav deras konstiga dölj-tänderna-grimaser)


Brännis facebooksida var full med härliga statusförklaringar från gårdagen eller vad sägs om;

Känner mig frälst

Jesus är min vän

Haha jag vill va som nr22

Gud hör mig.. Hör han dig?



Ja, vad ska man säga....*ler*

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0