Ingen brådska här inte

Imorse kände jag för att åka till Rayong (närmaste storstad) för att kolla runt lite (läs: shoppa lite). Jag tog flakbussen utanför huset och hela vägen till Rayong, en resa på ca 45 minuter. På vägen in hade jag flyt, flakbussen kom nästan direkt och alla byten fungerade kanon. Hemvägen var desto värre...


Jag hade inte shoppat någonting (bortsett från att ha hottat upp min dator) sedan jag kom hit men idag blev det några saker. Besökte våra vänner på It center och shoppade bland annat en datorväska. Dessutom fick jag syn på några hopprep av den bra sorten (köpte de tre som fanns kvar) så nu kommer el capitano bli glad. Nu kommer både Fia och jag kunna hoppa hopprep på matchvärmningen utan att oroa oss över att handtaget ska ramla av =)


På vägen hem fick jag vänta vid varje bussbyte, först satt jag ca 30 minuter vid Rayong, sedan ca 25 minuter i Ban Phe. Ingen brådska här inte och det bästa av allt, jag kände mig inte det minsta stressad. Tempot här kan göra under, även för mig ;) 

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0