Inför matchen

Läste lite på Salas hemsida om deras tankar inför mötet på söndag. Plockade ut några meningar som jag tycker stämmer precis.

"Råsunda är som sagt en tuff motståndare som vi haft många härliga matcher mot. Deras styrka är deras jämnhet i truppen. Inga svaga delar men heller ingen fixstjärna. För oss gäller det att stå upp i alla närkamper".

Ja, söndagens fight kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig. Nu hoppas vi på en massa Salafolk på läktaren och ett par domare som låter oss spelare göra upp på banan så ska vi nog kunna bjuda på en kanonmatch.

Så här såg det ut förra säsongen när vi åkte på besök till Sala


Jag älskar golvet
Jag älskar ljuset i hallen
Jag älskar publikantalet
Jag älskar kampen

Fasiken va roligt det ska bli!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0