Hemlig insändare

För ett par dagar sedan fick jag en bild från en hemlig insändare som påstod sig veta att en viss zessa i Zundaland parkerat sin "dra-maten-vagn" på olämpligt ställe. Så "dra-maten-vagnen" på bilden söker nu sin ägare som tydligen finns bland oss zessor. Någon som vill ge sig till känna? ;)




Den anonyma källan ville att jag skulle meddela att det var lite TANT-varning på kärran. Med tanke på snacket som pågått under den senaste veckan kring ålder mm. kan jag inte mer än att hålla med ;)

Ok jag förstår att den är praktisk att ha, men vad ska man se fram emot när man är 85 år?


Edit: Med lite kodord har jag nu lyckats lista ut vem ägaren är...hihi

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

Den är iaf rosa? FÄRGLAD är bra har jag hört?

2010-01-18 @ 23:12:54

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0