Hejare på norska

Åkte ner till hallen ett tag innan träningen skulle börja igår och körde lite extra träning. Det var bara att plugga in hörlurarna och börja springa. När träningen började igår fick vi lära oss en massa nya norska ord. Vi zessor insisterade att coach bara skulle prata norska, det låter så mycket roligare. Vi får väl se om hon nappar, antar att det kommer kännas mer naturligt (med norska) om hon behöver skälla på oss =)



The knee, the toe and the eye

 

Träningen igår var superskoj, det blev mycket två mål men det är så vi zessor lär oss som bäst. Jag var tillbaka i kroppsdelsformationen (läs: the knee, the toe och the eye) och återigen kändes allt så naturligt. Det där extra snacket som annars kanske behövs kunde vi spara på, jag hade stenkoll på hur mina kedjekamrater agerade. Spelet som för en vecka sedan kändes något förvirrande var glasklart igår och det var verkligen superskoj att lira, hela femma fick slita. Träningen kändes som ett maraton på flera timmar, det var skoj hela vägen, men efter ett tag var jag tvungen att fråga hur länge vi skulle hålla på (läs: fortfarande lite thaiförvirrad), hade inte riktigt koll på träningstiden efter en månads frånvaro.

 

 

Ikväll är det dags igen och jag hoppas kvällens pass blir lika skoj som gårdagens.

 

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0