Håller mig uppdaterad

Imorgon är det många som återgår till arbetet efter ledigheten. Eftersom jag redan nu vet att jag kommer ha sjukt mycket att göra när jag är tillbaka har jag idag uppdaterat mig lite på jobbfronten. Försökte tömma jobbmailen men det var lättare sagt än gjort.

 

Jag har nu en vecka till på mig att ladda batterierna, ta in lite extra D-vitamin (läs: sola & bada) och framförallt mentalt ställa in mig på det grovjobb som kommer behövas när jag kommer hem. Långa dagar på jobbet är bara förnamnet, men det varar ju inte för alltid…

 

Med ca 7 dagar kvar innan hemresa finns lite skoj antecknat i kalendern:
-två "pass" med thaimassage inbokade
-Besök hos frissan
-Lite mer shopping

 

Helt sjukt att en månad kan gå så snabbt!

 

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0