Ett sms från Zundaland

Igår fick jag ett sms från el capitano som berättade att Bowling stod på schemat för zessorna. Sms:et fick mig att le en aning. Synd att jag inte kunde joina, hade varit skoj att krossa alla även i bowling ;) Jag har ju en förmåga att lyckas vinna de flesta tävlingar vi haft i Zundaland. Men det är klart, ibland måste ju de andra få känna på hur det är att vinna…

 

Har nog aldrig haft så roligt efter en seger som den mot Fia i rackethlon ute på Bosön. Det kom svordomar ur bådas munnar vid missad boll, varje boll var på blodigt allvar...det viktigaste var att vinna, inte att delta =)


Hörde att finnen var het på bowling, antar att hon mest var nöjd över att de inte skulle paddla kajak…hihi

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0