Effektiva Garpen

Det märks att jag är tillbaka i vardagen igen. Från att i en månads tid ha fått all mat serverad, knappt gjort av med några pengar, fått sängen bäddad vissa dagar och inte behövt städa, till att nu fixa allt själv igen.

Idag har jag varit sådär effektiv igen som jag kan vara när jag har en massa energi. Känns rätt bra att hinna med en massa saker (oftast tråkiga) i ett svep. Idag har jag hunnit med att tvätta, storhandla och lagat matlådor. Har egentligen bara städningen kvar och den tänkte jag skjuta lite på, någon måtta för det vara.

Nu står lunch på agendan och sedan ska jag börja ta tag i boendet för Australien. Finns ju en hel del alternativ att välja på.



/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0