Chillat

Idag har jag chillat, big time. Är bara någon enstaka dag kvar och väl hemma börjar allvaret igen så det är lika bra att njuta till fullo medan jag kan. I kväll är det sista riktiga natten jag får sova eftersom jag blir hämtad från huset mitt i natten (03.00) för att åka till flyget imorrn. En månad har gått och känner mig utvilad och laddad för vad som sker framöver...


Med chilla menar jag ligga vid poolen och inte göra någonting mer än att bada, lösa korsord, lyssna på musik och prata med grannarna.


Dagens mission var att plåta nya bilder på husen till hemsidan. Kanske skulle bjuda på ett inlägg med lite bilder inifrån huset så ni får se hur jag bott under min månad här i Thailand.



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

DU är så välkommen hem =)

2010-01-09 @ 17:43:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0