Bakläxa Garpen

Under matchen mot Sala gick jag fram till domaren för att få svar på min fråga.


G- Du, är det jag eller Salatjejen som väljer sida först (snack om tekning)?

Domaren- det vill jag inte ens säga, det ska du kunna.

G- Jo jag vet men jag har typ inte koll längre.



Jag fick till slut svar på min fråga och visst är det bakläxa på den. Men det finns mycket jag inte har koll på bland alla regler. Jag visst t.ex. inte att man kunde åka ut för våldsamt slag. Hur gör man då, någon som vet?

Jag har klarat mig rätt bra hittills utan att kunna alla regler i innebandybibeln, men ibland får man skämmas lite...



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

jorå serru.. kallas även för "lie-slag".. tror kanske att jag åkte ut för det första matchen jag gjorde denna säsong.. ha ha..

2010-01-25 @ 19:44:41

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0