Back in business

Kom precis till kontoret, lite för tidigt trots att jag drog benen efter mig hemma. Var upp redan vid 06.30 och det händer inte ofta i min värld =)

 

Kom hem igår kväll efter en del strul i Helsingfors. När jag steg ut från Arlanda möttes jag av en köldvägg, skit va kallt det var! Inte det lättaste att gå från +33 till – 13 på bara några timmar. Väl hemma möttes jag av den bistra verkligheten, en tom kyl. Det var bara att knata till affären (iklädd underställ, dunjacka, mössa och vantar) och handla.

 

Fick dessutom stå ute i kylan och vänta innan vi fick gå på planet i Helsingfors.

 

Jaha, dags att börja ta tag i saker och ting nu då. Får se hur länge energin orkar hålla i sig innan jetlagen tar tag i kroppen och knoppen igen.

 

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: SS

Välkommen hem!!!! :)

2010-01-12 @ 18:12:58

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0