Äventyr med Kirran

Vaknade precis, alldeles för sent men iofs behövde jag sova så det är väl bara att gilla läget. Hade tänkt fixa en massa nu på morgonen men jag får helt enkelt skjuta på det tills imorgon (läs: om jag nu kommer orka efter vad som väntar i kväll *ler*).

Kirran och jag har ett grymt samarbete, hoppas vi även fixar dagens assignment =)


Vid två hämtar Kirran upp mig för lite äventyr. Vi ska dels snacka business men framförallt se Lasse lira plast, ska bli skoj. Jag fattar fortfarande inte hans spelstil (läs: han ser inte ut att vara en innebandyspelare trots att han är supergrym) så det ska bli intressant och se om jag kan få lite klarhet i det idag =)

Senare ikväll är det dags att träffa zessorna för lite party a lá Zunda. Måste nog försöka välja outfit redan nu eftersom det blir lite ont om tid att svida om och bli människa (läs: sminka sig) igen efter att Kirran och jag är tillbaka. Med tanke på att man aldrig vet vad som händer ikväll (brukar vara så i Zundaland) får man helt enkelt dressa sig för alla möjliga situationer...


Blåögat åker med ikväll så ni läsare får ta del av kvällen i Zundaland.

Dags att göra sig fin och sätta på sig businessauran, måste nämligen charma till mig ett och annat under dagen...hahaha, det där lät ju suspekt men men, I have to do what I have to do.

Ps. får se om jag hinner blogga innan festen ikväll annars får ni tålmodigt vänta till morgondagen =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0