Årets första innebandyträning väntar

Ikväll är det dags för årets första innebandyträning, ska bli skoj. Men mest ser jag fram emot att träffa tjejerna och få de senaste uppdateringarna från diverse aktiviteter som jag missat när jag varit borta.

 

 

Ska bli skönt att få springa av sig även om min kropp just nu inte känns speciellt pigg, men med lite svensk kyla i lungorna blir det säkert annorlunda. En sak är iaf säker, det blir underställ av den tjockare typen ikväll för jag avskyr att frysa och sjuk står inte på min ”att göra”-lista under den närmaste tiden.

 

 


 

EDIT: Trodde jag ja, inställd träning pga. basketmatch, den har jag aldrig hört förrut...Då blir det sängen för min del, måste ta igen mig och försöka få jetlagen under kontroll. Det finns alltid en mening med allt här i livet.

 

/Gnurpsich

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0