ÄNTLIGEN

Ikväll ska jag äntligen få träffa zessorna igen. Det har nu gått mer än en månad sedan sist, fattar ni…nästan 6 veckor sedan sist. Jag tror inte jag varit ifrån mina lagkamrater (läs: min andra familj) så länge tidigare. Att jag dessutom får lira lite plast gör ju inte saken sämre.

 

La familja

 

Under flygresan hem funderade jag lite på vad som hänt i Zundaland medan jag varit borta. Här är några frågor jag kommer vilja ha svar på ikväll:

 

  1. Värmer vi upp ute nu när det är så kallt?
  2. Har ”Cissis” fötter läkt?
  3. Vem har vunnit matcherna vid mittcirkeln (läs:tekningarna)?
  4. Vad hände under spelkvällen hos el capitano?
  5. Hur överlägsen var Jolli i bowlingen?
  6. Vad låg i Zundaklapparna som delads ut av tomten?
  7. Har vi fått lära oss några nya norska ord?

 



Ps. Jag hoppas på att få värma inne ikväll, kommer nog ändå att ha underställ på mig =)

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0