2010

Jaha, då var det första dagen på det nya året. Här i området har det varit dött, har ingen aning om var alla tagit vägen, men med tanke på festligheterna under gårdagen skulle det inte förvåna mig att folk ligger kvar i sina sängar.

Själv har jag spenderat första dagen för året ensam på stranden, bara jag och min bok. Hur skönt som helst! Jag hann med att fundera en del också och jämfört med förra året känner jag mig mer klar över saker och ting för 2010.
2009 handlade precis som jag förutspådde om förändringar, både för egen del men även för mina vänner. Några vänner hade det jobbigare under året än andra och jag blev mer påverkad av det hela än jag någonsin kunde föreställa mig. Jag fick den "knuff" jag behövde för att ta tag i vissa saker och personen (samt situationen) som gav mig den knuffen fick en egen majslampa uppskickad igår, mitt sätt att skicka en extra tanke och ett tack.


/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0