Vem blir matchvinnare?

Det blev som jag ville i en div 1 serie, nämligen norra. Det jag syftar på är att allt avgörs i sista omgången. Vilket lag som vinner serien och belönas med en kvalplats till eliten får vi svar på imorgon lördag. Som om det inte räckte med att allt avgörs i sista omgången, lagens som slåss om seriesegern möter varandra, kan det bli mer spännande? Sten Sture och Uppsala (gamla Årsta) gör upp om segern och nu återstår det bara att se vem som vågar bli matchvinnare.

 

Fatta vilka glädjescener som kommer infinna sig ute på planen imorgon. Får nästan rysningar bara av att skriva om det och då är jag inte ens inblandad i matchen…hihi.

 

Hur går det då?
Jag tror att det blir sjukt jämnt och vill att Sten Sture vinner, men de har inte  alltid lyckats när det gäller, men förhoppningsvis har den nu den erfarenhet som krävs i den här typen av matcher och lyckas dra ihop säcken. Oavsett utgången kommer det jublas i Uppsala imorgon!

 

Time will tell…

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0