Sociala medier

Utvecklingen går ju framåt och det gäller att hänga med i svängarna. Mitt jobb gör ju sitt, men det är skönt att jag har vänner (läs: speciellt Kirran) som är en hejjare på att hänga med i kurvorna och som nästan alltid ligger först på upploppet. Bloggar, Facebook, twitter…ja det gäller att börja förbereda sig inför äventyret som startar om 64 dagar.

 

Kirran

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

När du har skaffat Tweetdeck så behöver du bara ställa in dina konton så äre bara å köra. Titta igenom dom followers jag har om du vill ha tipspå folk. kram

2010-02-22 @ 15:49:09
Postat av: Jempa

Var inne på Kirrans twitter i helg och hittade minsann din twitter och då din nya blogg:) Antar att du har release på den snart:)

2010-02-22 @ 15:50:08
Postat av: Garpen

Ja, man lämnar lite spår här och var...

Den här bloggen går ju mot sitt slut i och med att innebandyn är slut och jag har nya äventyr på gång och därmed även en ny blogg.

2010-02-22 @ 18:08:19

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0